КП "ЖЕК 1"

Корисні посилання

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Опитування

Над чим нам потрібно працювати? Що покращити?
Технічне обслуговування та ремонт пасажирських ліфтів Друк
Підприємство КП "ЖЕК-1" у 2012 році отримало ліцензію на технічне обслуговування та ремонт пасажирських ліфтів. З 1 березня на базі Комунального підприємства "житлово – експлуатаційна контора - 1" створена дільниця по обслуговуванню ліфтового господарства, що надає послугу з технічного обслуговування та ремонту ліфтів по м. Бориспіль.
 
День Комунальника Друк
den_komunalnika
 
Про проведену роботу КП “ЖЕК-1” по виконанню показників Програми соціально-економічного розвитку м. Борисполя за 2011рік Друк

 

Детальніше...
 
Звернення громадян у КП "ЖЕК-1" за 2010рік Друк

Про стан роботи зі зверненнями громадян

 у КП "ЖЕК-1" за 2010рік

 

З метою надання якісних послуг та досягнення високого рівня організації роботи по зверненню громадян, на підприємстві прийняті накази директора КП "ЖЕК-1": «Про організацію роботи щодо розгляду звернень громадян"; «Про надання права підпису"; «Про дослідження рівня задоволеності замовників послуг». Стан проведення особистого прийому громадян відповідає вимогам ЗУ«Про звернення громадян», яким передбачено графік особистого прийому громадян керівним складом КП "ЖЕК-1".

На особистому прийомі у директора за 2010 рік побувало 68 осіб, а до керівного складу КП "ЖЕК-1" звернулося 322особи, що на 48 осіб більше порівняно з 2009роком.

При проведенні особистих прийомів забезпечуються всі необхідні умови для зручності громадян. Відповідно до норм стандарту ISO 9001:2008 у КП "ЖЕК-1" затверджено Реєстр вимог щодо надання послуг населенню, якими передбачається вимоги до об’єкту, де надаються послуги. Для розгляду питань, які піднімаються громадянами на особистому прийомі, запрошуються керівники та спеціалісти служб та відділів КП "ЖЕК-1".

Графіки особистого прийому громадян міста директором та керівним складом КП "ЖЕК-1" виконуються вчасно, у зручний для громадян час. Враховуючи побажання громадян та відповідно до затвердженого графіку прийоми директора та керівного складу КП "ЖЕК-1" проводилися з 09.00год. до 18.00 год. та у І і ІІІ суботи щомісяця.

Графіки особистого прийому громадян, „прямого телефонного зв’язку”, виїзних прийомів громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради та Київської обласної державної адміністрації, начальниками управлінь, відділів, служб міської ради та її виконавчого комітету, керівниками підприємств, організацій та відповідальних за інформаційно-довідкові центри міста у 2010р, розташовані у вестибюлі приміщення КП "ЖЕК-1" та викладені на сайті підприємства. Оголошення про запланований виїзний прийом на нашому підприємстві розповсюджується окремо за тиждень до його проведення у вигляді оголошень в адмінприміщенні організації.

Кроком поліпшення у обслуговуванні громадян стало відкриття Інтернет-сторінки з інформацією про підприємство, останніми новинами в роботі КП "ЖЕК-1". Замовник може дізнатися про всі види послуг, що надає підприємство, їх вартість (при потребі) чи порядок оформлення. Також на сайті розміщено структуру скоригованого базового тарифу на послуги з утримання будинків і прибудинкових територій по КП «ЖЕК – 1», який не змінювався вже з 01 липня 2008 року. Замовники послуг можуть дізнатися також розрахункові рахунки підприємства, графік прийому керівним складом та номери телефонів для зв'язку.

Для зручності замовників послуг розташовано на сайті і сторінку для  письмових звернень, які надходять на електронну пошту підприємства.

В інформаційно-довідковому центрі надаються консультації про порядок розгляду звернень громадян, прийом письмових заяв від населення до міського голови, надається інформація населенню про діяльність міської ради, виконавчого комітету та комунальних підприємств міста чим поліпшується інформаційний обмін між міською радою, виконавчим комітетом та комунальними підприємствами міста, оперативно доводиться інформація до населення міста. Робочі місця працівників ІДЦ забезпечені комп’ютерами з доступом до Інтернету, принтерами  та необхідним канцелярським приладдям.

Ведеться постійний контроль за своєчасністю розгляду письмових та усних звернень громадян. Реєстрація обліку звернень громадян ведеться в журналі, завдяки якому контролюються терміни розгляду звернень. Питання контролю термінів, моніторинг повторних та колективних звернень, причини, що їх породжують, щотижня розглядаються на нараді у директора підприємства.

Відповідно до "Інструкції дослідження рівня задоволеності замовника" протягом 2010року було організовано та  проведено дане дослідження шляхом анонімного анкетування. Робота КП "ЖЕК-1" за 2010рік була оцінена так:

оцінка компетентності спеціалістів           41%     -           задовільно    

оцінка рівня обслуговування                      38%     -           задовільно    

чи вчасно було вирішено питання             52%     -           так                 

Проведення особистого прийому громадян директором відбувається в окремому кабінеті, який обладнаний зручними для відвідувачів меблями, телефоном, інформаційно-методичними матеріалами, актами законодавств та іншими документами. Секретар-референт готує для громадян все необхідне для зручності: папір, ручки, здійснює підбір необхідних довідкових та нормативних матеріалів, законодавчих актів.

Інформування населення здійснюється за допомогою веб-сайту міської ради та власного веб-сайту www.jek.com.ua.

 
Звіт КП "ЖЕК 1" за 2010 рік Друк

 

Про проведену роботу КП “ЖЕК-1” по виконанню показників Програми соціально-економічного розвитку м. Борисполя за  2010 рік

З метою підготовки матеріалів на розгляд виконавчого комітету міської ради по питанню виконання показників Програми соціально-економічного розвитку м. Борисполя за 2010 рік надаємо наступну інформацію про роботу нашого підприємства у звітному періоді.  

Основною метою діяльності КП “ЖЕК-1” є забезпечення утримання і збереження житлового фонду в належному технічному стані, забезпечення безперебійної роботи інженерного обладнання і виконання робіт по капітальному і поточному ремонту житлових будинків, об’єктів соціально-культурного призначення.

 

Станом на 1 січня 2011р. на балансі та обслуговуванні КП "ЖЕК-1" знаходиться 104 житлових будинки, де проживає 15610 чол.

 

Загальна площа житлового фонду становить 342,5тис.м² (6614 квартир, з них приватизовано 6054 квартири, державних квартир 560). Всього приватизовано 91,5% загальної площі.

 

Середньооблікова чисельність працівників 130 чол., з них: керівники, професіонали, фахівці, службовці - 25 чол.; робітники – 105 чол. 

Детальніше
 
<< Початок < Попередня 51 52 53 54 55 56 57 Наступна > Кінець >>